Την πρώτη της δημόσια τοποθέτηση μετά τη διπλή χειρουργική επέμβαση στα χέρια πραγματοποίησε η Μαρέβα Γκραμπόφσκι-Μητσοτάκη, επιλέγοντας να ευχαριστήσει το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΑΤ, όπου νοσηλεύτηκε.
Να θυμίσουμε ότι η σύζυγος του πρωθυπουργού είχε τραυματιστεί στην Ιταλία, όπου βρισκόταν για την τελετή έναρξης των Χειμερινών Ολυμπιακών Αγώνων στο Μιλάνο, συνοδεύοντας τον Κυριάκο Μητσοτάκη.
Μετά τον τραυματισμό επέστρεψε στην Αθήνα και μεταφέρθηκε στο ΚΑΤ, όπου οι γιατροί έκριναν απαραίτητη τη διενέργεια χειρουργικής επέμβασης. Έλαβε εξιτήριο τη Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου.
Το μήνυμα μέσα από τα social media
Μέσα από ανάρτηση σε Instagram Story, η Μαρέβα Μητσοτάκη θέλησε να εκφράσει την ευγνωμοσύνη της τόσο προς το προσωπικό του νοσοκομείου όσο και προς όσους της έστειλαν μηνύματα συμπαράστασης.
«Ένα μεγάλο ευχαριστώ στο ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό του ΚΑΤ. Θερμές ευχαριστίες για τα μηνύματά σας και τις ευχές σας. Όλα καλά. Να προσέχετε. Με αγάπη. Μαρέβα», έγραψε χαρακτηριστικά.

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












