Στις 10 το πρωί της Τετάρτης ορίστηκε η συνάντηση της νέας Πρέσβεως των ΗΠΑ στην Ελλάδα Κίμπερλι Γκιλφόιλ με τον Πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου.
Στις 18.00 ο Πρωθυπουργός θα συναντηθεί με τον Υπουργό Εσωτερικών των ΗΠΑ Νταγκ Μπέργκαμ και τον Υπουργό Ενέργειας των ΗΠΑ Κρις Ράιτ.
Νωρίτερα σήμερα, η κ. Γκιλφόιλ επέδωσε τα διαπιστευτήριά της στον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κωνσταντίνο Τασούλα ενώ είχε την πρώτη εθιμοτυπική συνάντηση με τον Υπουργό Εξωτερικών Γιώργο Γεραπετρίτη.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












