Ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, μεταβαίνει σήμερα Κυριακή στο Λουξεμβούργο, όπου θα συμμετάσχει στη Δευτέρα στο Συμβούλιο Εξωτερικών Υποθέσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Στην ημερήσια διάταξη της συνεδρίασης περιλαμβάνονται το Ουκρανικό και οι τελευταίες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή.
Στο περιθώριο του Συμβουλίου, ο κ. Γεραπετρίτης θα έχει διμερείς συναντήσεις με τους ομολόγους του της Αρμενίας, της Ουκρανίας και της Τουρκίας.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












