Για αυταρχισμό καταγγέλλει την κυβέρνηση το ΚΚΕ, με σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε με αφορμή την καταστολή στην κινητοποίηση των εκπαιδευτικών.
«Το ΚΚΕ καταγγέλλει τον αυταρχισμό που επέδειξε άλλη μια φορά η κυβέρνηση, που όχι μόνο δεν απάντησε στο αίτημα των εκπαιδευτικών για συνάντηση μαζί τους, άλλα χτύπησε με χημικά την πορεία τους», σημειώνει το ΚΚΕ.
Και καταλήγει: «Οι εκπαιδευτικοί έχουν δίκιο!».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












