Ο Υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, θα πραγματοποιήσει επίσκεψη στην Ουάσιγκτον, στις 26-28 Φεβρουαρίου.
Σήμερα, 26 και αύριο, 27 Φεβρουαρίου, ο κ. Γεραπετρίτης θα έχει συναντήσεις με μέλη της Γερουσίας και της Βουλής των Αντιπροσώπων.
Την Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου, ο κ. Γεραπετρίτης θα πραγματοποιήσει συνάντηση, στις 11:00 π.μ., με τον Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ, Μάρκο Ρούμπιο.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












