Skip to main content

Βουλή: «Πέρασε» με τις ψήφους της ΝΔ το νομοσχέδιο για το ψηφιακό σχολείο

Φωτ. Γ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI

Τα κόμματα της Αντιπολίτευσης καταψήφισαν το νομοσχέδιο

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με τις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας «πέρασε» το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας για το Ψηφιακό Σχολείο.

Ειδικότερα, στην Ολομέλεια της Βουλής συζητήθηκε το νομοσχέδιο «Ρυθμίσεις για την ψηφιακή Εκπαιδευτική Πύλη και το Ψηφιακό Φροντιστήριο, επαγγελματικός προσανατολισμός στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, μέτρα στήριξης του εκπαιδευτικού συστήματος στις απομακρυσμένες περιοχές».

Το νομοσχέδιο – στο οποίο η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας κατέθεσε και ενσωμάτωσε βελτιωτικές αλλαγές κάνοντας δεκτές προτάσεις κομμάτων και αρμόδιων φορέων – εγκρίθηκε κατά πλειοψηφία.

Τα κόμματα της Αντιπολίτευσης καταψήφισαν το νομοσχέδιο.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.