Τον νέο πρωθυπουργό της Πολωνίας συνεχάρη με ανάρτησή του ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης.
Συγκεκριμένα ο κ. Μητσοτάκης έγραψε στο Χ.
«Τα θερμά μου συγχαρητήρια στον @donaldtusk , τον νέο πρωθυπουργό της Πολωνίας και έναν ισχυρό υποστηρικτή των ευρωπαϊκών αξιών! Σας εύχομαι κάθε επιτυχία και ανυπομονώ να συνεργαστώ μαζί σας για την περαιτέρω ενίσχυση των δεσμών μεταξύ των δύο χωρών μας».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.











