Skip to main content

Βουλή: Υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο για τους ΟΤΑ

(ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ / EUROKΙNISSI)

Μόνο με τις ψήφους τις Νέας Δημοκρατίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Με τις ψήφους της Νέας Δημοκρατίας έγινε δεκτό το νομοσχέδιο του υπουργείου Εσωτερικών «Αναμόρφωση του συστήματος διακυβέρνησης Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης α’ και β’ βαθμού, κατάργηση νομικών προσώπων δημοσίου δικαίου δήμων, παρακολούθηση επιδόσεων τοπικής αυτοδιοίκησης, οικονομική και διοικητική διαχείριση οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, ευζωία των ζώων συντροφιάς, κατασκευή και αναβάθμιση λειτουργούντων χερσαίων συνοριακών σταθμών και λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Εσωτερικών».

Το νομοσχέδιο καταψήφισαν επί της αρχής και επί του συνόλου ο ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ, το ΚΚΕ, η Νίκη, η Ελληνική Λύση και η Πλεύση Ελευθερίας.

«Παρών» στο νομοσχέδιο δήλωσαν οι Σπαρτιάτες.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.