Ενός λεπτού σιγή τήρησε σήμερα η Βουλή, στη μνήμη των Ελλήνων Εβραίων θυμάτων του Ολοκαυτώματος, με αφορμή τη σημερινή επέτειο.
H επετειακή αναφορά στην Ημέρα Μνήμης των Ελλήνων Εβραίων μαρτύρων και ηρώων του Ολοκαυτώματος μεταφέρθηκε για την ερχόμενη Δευτέρα λόγω της συζήτησης που διεξάγεται στη Βουλή επί της πρότασης δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης που υπέβαλε η Αξιωματική Αντιπολίτευση.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












