Τις παραβιάσεις του ελληνικού εναέριου χώρου συνεχίζει η Άγκκυρα. Όπως έγινε γνωστό από το ΓΕΕΘΑ, ζεύγος τουρκικών αεροσκαφών F-16 εισήλθε στο FIR Αθηνών χωρίς να καταθέσει σχέδιο πτήσης, παραβίασε τον εθνικό εναέριο χώρο και στις 13:40 πέταξε πάνω από το Καστελόριζο και ένα λεπτό αργότερα πάνω από τη Ρω, στα 24.000 πόδια.
Τα τουρκικά αεροσκάφη αναγνωρίσθηκαν και αναχαιτίσθηκαν από αντίστοιχα ελληνικά μαχητικά, σύμφωνα με τους διεθνείς κανόνες, κατά πάγια τακτική.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












