Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη είχε σήμερα το μεσημέρι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος ρώτησε τον πρωθυπουργό για την κατάσταση της υγείας του και του ευχήθηκε περαστικά και ταχεία ανάρρωση.
Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός, ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο για τις ευχές του και τον ενημέρωσε ότι περνά τον κορωνοϊό με ήπια συμπτώματα και ότι εξακολουθεί να εργάζεται κανονικά από την οικία του.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












