Skip to main content

Επικοινωνία του Αρχιεπισκόπου Ιερώνυμου με Κ. Μητσοτάκη – Του ευχήθηκε «περαστικά»

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη είχε σήμερα το μεσημέρι ο Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Ιερώνυμος. Ο Μακαριώτατος ρώτησε τον πρωθυπουργό για την κατάσταση της υγείας του και του ευχήθηκε περαστικά και ταχεία ανάρρωση.

Από την πλευρά του ο πρωθυπουργός, ευχαρίστησε τον Αρχιεπίσκοπο για τις ευχές του και τον ενημέρωσε ότι περνά τον κορωνοϊό με ήπια συμπτώματα και ότι εξακολουθεί να εργάζεται κανονικά από την οικία του.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.