Skip to main content

Νομοθετική πρωτοβουλία για «αρνητές» γονείς- Κινδυνεύουν με φυλάκιση

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Νομοθετική πρωτοβουλία για την αυστηροποίηση των ποινών αναφορικά με γονείς που αρνούνται να στείλουν τα παιδιά τους σχολείο αναλαμβάνει το υπουργείο Παιδείας.

Aπό κοινού με το υπουργείο Δικαιοσύνης εξετάζεται η αυστηροποίηση της νομοθεσίας χωρίς να αποκλείεται σε μορφή πλημμελήματος η φυλάκιση ως 3 έτη αλλά και χρηματικό πρόστιμο.

Ως τώρα ισχύει ότι επεμβαίνει εισαγγελέας κατά της διακοπής της υποχρεωτικής φοίτησης παιδιών ως 16 ετών που αποφασίζουν γονείς οι οποίοι διαφωνούν με τα μέτρα κατά του κορονοϊού.

Πηγή: ertnews.gr 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.