«Η κυβέρνηση έχει χάσει την επαφή με την πραγματική οικονομία», αναφέρει ο τομεάρχης Ανάπτυξης της Δημοκρατικής Συμπαράταξης Οδυσσέας Κωνσταντινόπουλος, με αφορμή το κλείσιμο του εργοστασίου της PepsiCo στα Οινόφυτα.
Σε σχετική ανακοίνωση αναφέρει ότι το μόνο άγχος της κυβέρνησης είναι να κάνει τον Βύρωνα Πολύδωρα πρόεδρο του ΕΣΡ και συμπληρώνει: «Οι επιχειρήσεις και οι εργαζόμενοι μπορούν να περιμένουν κατά τους ΣΥΡΙΖΑ/ΑΝΕΛ».
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












