Από την έντυπη έκδοση
Της Βάσως Βεγίρη
[email protected]
Ταχεία υλοποίηση των προβλεπόμενων επενδύσεων στον ΟΛΘ, και μάλιστα εντός των πρώτων τριών έως τρεισήμισι ετών, και παροχή ποιοτικών υπηρεσιών με μεταφορά της σχετικής τεχνογνωσίας της γαλλικής CMA CGM -μητρικής κατά 51% της Terminal Link- προβλέπει η αναπτυξιακή πολιτική για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης της κοινοπραξίας DIEP – TERMINALLINK, the terminal branch of CMA CGM Group – BellterraInvestmnet, που αναδείχτηκε πλειοδότρια του διαγωνισμού για το 67% του, όπως δηλώνει σχετικά στη «Ν» πηγή του γερμανογαλλικού «μετώπου» της κοινοπραξίας.
Ζητεί δε, παράλληλα, από την πλευρά της από το ελληνικό κράτος να ολοκληρωθούν τα ημιτελή έργα της οδικής και σιδηροδρομικής σύνδεσης του ΟΛΘ, ήτοι ο πολυσυζητημένος Κόμβος 26 και η σιδηροδρομική γέφυρα, που προβλέπει σχετική μελέτη της ΕΡΓΟΣΕ, όπως επίσης και η εφαρμογή ηλεκτροκίνησης στις γραμμές εντός του ΟΛΘ.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»