Skip to main content

Θεσσαλονίκη: Σύλληψη και 270.000 ευρώ πρόστιμα για γατάκια που εγκατέλειψε

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΡΧΕΙΟΥ

Για κακοποίηση ζώου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένας 55χρονος συνελήφθη στη Θεσσαλονίκη βραδινές ώρες του Σαββάτου, από αστυνομικούς της Διεύθυνσης Άμεσης Δράσης.

Κατηγορείται ότι εγκατέλειψε εννέα γατάκια σε οικόπεδο στην περιοχή της Καλαμαριάς.

Σύμφωνα με την ΕΛ.ΑΣ., σε βάρος του βεβαιώθηκαν 9 πρόστιμα, ύψους 30.000 ευρώ το καθένα, για κακοποίηση ζώου, καθώς και πρόστιμο 300 ευρώ για μη τοποθέτηση ηλεκτρονικής σήμανσης.

Διαβάστε επίσης:

Χίος: Δικογραφία και πρόστιμα για εγκατάλειψη νεογέννητων ζώων

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.