Για «σημαντική αύξηση» στην κυκλοφορία των πλοίων μέσω των Στενών του Ορμούζ, κάνει λόγο ο υπουργός Ενέργειας των ΗΠΑ, Κρις Ράιτ.
Ο Ράιτ προχώρησε στην επισήμανση αυτή κατά τη διάρκεια συνεδρίου του Ατλαντικού Συμβουλίου.
Πρόσθεσε πάντως ότι θα χρειαστούν πολλοί μήνες για να επανέλθουμε στις κανονικές ροές ενέργειας, μετά το τέλος του πολέμου.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












