Skip to main content

Αύξηση 40% των εσόδων της Alibaba

Από την έντυπη έκδοση

Καλύτερα του αναμενομένου ήταν τα έσοδα της κινεζικής Alibaba στο δεύτερο τρίμηνο χρήσης που έληξε στα τέλη Σεπτεμβρίου, χάρη στη μεγάλη αύξηση των δραστηριοτήτων της στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στην υψηλή ζήτηση για cloud computing. Τα έσοδα του κινεζικού κολοσσού αυξήθηκαν 40%. 

Η Alibaba, η μεγαλύτερη εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου της Κίνας, και η ανταγωνίστριά της JD.com προσπαθούν να διαφοροποιήσουν τις δραστηριότητές τους, από τη στιγμή που οι online πωλήσεις τους παρουσιάζουν επιβράδυνση στην κορεσμένη πλέον αγορά της Κίνας και η καταναλωτική εμπιστοσύνη έχει πληγεί τα μέγιστα από τον εμπορικό πόλεμο. 

Ωστόσο, οι πωλήσεις της εταιρείας στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου αυξήθηκαν 40% στα 101,22 δισ. γιουάν, ενώ τα έσοδά της από τον χώρο του cloud computing αυξήθηκαν 64%. Τα συνολικά έσοδα αυξήθηκαν στα 119,02 δισ. γιουάν (16,91 δισ. δολάρια). 

Μετοχές

H Αlibaba προσπαθεί τώρα να αποφασίσει εάν θα προχωρήσει εντός του Νοεμβρίου σε πώληση μετοχών της ύψους 10 δισ. δολαρίων στο χρηματιστήριο του Χονγκ Κονγκ ή θα καθυστερήσει την όλη διαδικασία μέχρι το επόμενο έτος, λόγω της μεγάλης αβεβαιότητας γύρω από τον σινο-αμερικανικό εμπορικό πόλεμο και την κοινωνικοπολιτική αναστάτωση στο Χονγκ Κονγκ.