Tο σημερινό βομβαρδισμό νοσοκομείο στο Χαλέπι καταδίκασε η Γαλλία, τονίζοντας ότι ο βομβαρδισμός υποδομών υγείας και του προσωπικού τους, στην περικυκλωμένη συριακή πόλη, αποτελεί έγκλημα πολέμου.
«Οι δράστες των επιθέσεων αυτών, θα βρεθούν αντιμέτωποι με τις πράξεις τους. Η Γαλλία κινητοποιεί το Συμβούλιο Ασφαλείας του ΟΗΕ, καθώς επιδιώκουμε τον τερματισμό αυτής της απαράδεκτης τραγωδίας» ανέφερε σε ανακοίνωσή του, ο Γάλλος υπουργός Εξωτερικών, Ζαν-Μαρκ Ερό.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












