Skip to main content

Δανία: Εστιατόρια, μπαρ και καφέ στην Κοπεγχάγη θα κλείνουν στις 22:00 λόγω κορωνοϊού

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Η κυβέρνηση της Δανίας ανακοίνωσε σήμερα ότι θα περιορίσει έως τις 22:00 το ωράριο λειτουργίας των εστιατορίων, των μπαρ και των καφέ στην Κοπεγχάγη μετά την άνοδο των νέων κρουσμάτων κορωνοϊού.

Ο δείκτης R της αναπαραγωγής του Covid-19, ο οποίος δείχνει σε πόσους ανθρώπους μπορεί να μεταδώσει τον νέο κορωνοϊό ένας άνθρωπος που έχει προσβληθεί από αυτόν, βρίσκεται τώρα στο 1,5 στη Δανία, δήλωσε ο υπουργός Υγείας της χώρας Μάγκνους Χένικε σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

Ο Χένικε πρόσθεσε ότι το 24ωρο που πέρασε καταγράφηκαν 334 νέα κρούσματα κορωνοϊού.

Πηγές: ΑΜΠΕ, Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.