Skip to main content

Μ. Πεζεσκιάν: Υπέρ της «οδού του διαλόγου» το ανώτατο όργανο ασφαλείας του Ιράν

EPA/ABEDIN TAHERKENAREH

Οι σκληροπυρηνικο έχουν εκφράσει δυσαρέσκεια για τους όρους της υπό διαπραγμάτευση συμφωνίας θεωρώντας ότι ενδέχεται να περιλαμβάνει υπερβολικές παραχωρήσεις

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το Ανώτατο Συμβούλιο Εθνικής Ασφαλείας υποστηρίζει την «οδό του διαλόγου» με τις ΗΠΑ, σύμφωνα με δηλώσεις του Ιρανού προέδρου  πρόεδρος Μασούντ Πεζεσκιάν,  σε απάντηση στην  κριτική που ασκήθηκε από υπερσυντηρητικούς κατά της ιρανικής διαπραγματευτικής ομάδας.

Οι σκληροπυρηνικοί στο Ιράν έχουν εκφράσει δυσαρέσκεια για τους όρους της συμφωνίας που βρίσκεται στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, θεωρώντας ότι ενδέχεται να περιλαμβάνει υπερβολικές παραχωρήσεις προς τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Το Συμβούλιο, το ανώτατο όργανο ασφαλείας του Ιράν, «κατέληξε στο συμπέρασμα ότι πρέπει να ακολουθηθεί η οδός του διαλόγου», τόνισε ο Πεζεσκιάν μιλώντας σε μέσα ενημέρωσης, σύμφωνα από την ιστοσελίδα της προεδρίας.

«Οι αποφάσεις στον Ανώτατο Ηγέτη»

«Τον τελικό λόγο για τον πόλεμο με τις Ηνωμένες Πολιτείες και το Ισραήλ, αλλά και για οποιαδήποτε συμφωνία ειρήνης, έχουν ο Ανώτατος Ηγέτης του Ιράν και το Ανώτατο Συμβούλιο Εθνικής Ασφάλειας (SNSC)», δήλωσε επίσης.

Σύμφωνα με το ιρανικό κρατικό πρακτορείο IRNA, ο Πεζεσκιάν υπογράμμισε ότι η διατήρηση της εθνικής ενότητας και συνοχής αποτελεί σήμερα την ύψιστη προτεραιότητα της χώρας, σε μια περίοδο κατά την οποία εντείνονται οι συζητήσεις γύρω από την υπό διαμόρφωση συμφωνία για τον τερματισμό της σύγκρουσης.

Ο Ιρανός πρόεδρος τόνισε ότι όλες οι πολιτικές δυνάμεις οφείλουν να ακολουθήσουν τις αποφάσεις του Ανώτατου Ηγέτη, Μοτζταμπά Χαμενεΐ, επιδιώκοντας να στείλει μήνυμα συσπείρωσης στο εσωτερικό της χώρας.

naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.