Ο πρεσβευτής του Ιράν στη Βιέννη χαρακτήρισε ως «αντιπαραγωγικό» το νέο ψήφισμα που ενέκρινε η πυρηνική υπηρεσία του ΟΗΕ, με το οποίο ζητείται πρόσβαση στις πυρηνικές εγκαταστάσεις της Τεχεράνης, υποστηρίζοντας ότι αποτελεί εμπόδιο στις συνομιλίες με την Ουάσιγκτον.
Ο πρεσβευτής Ρεζά Νατζαφί ανέφερε ότι το ψήφισμα του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας είναι «πολιτικά υποκινούμενο» και «νομικά εσφαλμένο». «Η ψηφοφορία αυτή δεν μπορεί να βοηθήσει και, αντίθετα, θα αποδειχθεί αντιπαραγωγική για την παρούσα κατάσταση», πρόσθεσε.
«Περιπλέκει περαιτέρω την ήδη ασταθή κατάσταση, την εύθραυστη εκεχειρία και τις ημιτελείς διαπραγματεύσεις μεταξύ του Ιράν και των Ηνωμένων Πολιτειών.»
Λίγο νωρίτερα το 35μελές Συμβούλιο των κυβερνητών του Διεθνούς Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας ενέκρινε ψήφισμα, που υποστηρίχθηκε από τις ΗΠΑ, απαιτώντας από το Ιράν να παράσχει «όλες τις πληροφορίες του» σχετικά με «το απόθεμα πυρηνικών υλικών του», καθώς και για τον «σχεδιασμό των εγκαταστάσεών του».,
Η Τεχεράνη καλείται επίσης να «παραχωρήσει» στον ΔΟΑΕ «κάθε απαραίτητη πρόσβαση» ώστε ο διεθνής οργανισμός να επαληθεύσει τα δηλωθέντα στοιχεία επί τόπου, σύμφωνα με το ψήφισμα. Η εξέλιξη ενδέχεται να περιπλέξει τις συνομιλίες της Ουάσινγκτον με την Τεχεράνη για τον πόλεμο στη Μέση Ανατολή.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












