Συναγερμός προκλήθηκε στην Ουάσινγκτον έπειτα από αναφορές για πυροβολισμούς σε μικρή απόσταση από τον Λευκό Οίκο, με τις αμερικανικές αρχές να ενεργοποιούν άμεσα πρωτόκολλα έκτακτης ανάγκης.
Η Μυστική Υπηρεσία των ΗΠΑ προχώρησε σε προσωρινό lockdown του Λευκού Οίκου και σε αποκλεισμό της γύρω περιοχής, ενισχύοντας τα μέτρα ασφαλείας γύρω από κομβικά σημεία της αμερικανικής πρωτεύουσας. Το περιστατικό σημειώθηκε κοντά στη διασταύρωση της 15ης Οδού με την Λεωφορείο Ανεξαρτησίας, πολύ κοντά στο συγκρότημα της προεδρίας.
Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ένα άτομο φέρεται να τραυματίστηκε από πυρά που προήλθαν από τις δυνάμεις επιβολής του νόμου, χωρίς μέχρι στιγμής να έχουν διευκρινιστεί πλήρως οι συνθήκες του συμβάντος ή η κατάσταση της υγείας του.
Ως προληπτικό μέτρο, δημοσιογράφοι που βρίσκονταν στον Λευκό Οίκο μετακινήθηκαν σε ασφαλείς χώρους, με πολλούς να οδηγούνται στην αίθουσα ενημέρωσης, ενώ η πρόσβαση στο συγκρότημα περιορίστηκε προσωρινά.
Βίντεο που κυκλοφόρησαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποτυπώνουν τη στιγμή που εκπρόσωποι του Τύπου μεταφέρονται εσπευσμένα εντός του κτιρίου, την ώρα που οι δυνάμεις ασφαλείας εφάρμοζαν τα προβλεπόμενα μέτρα.
Οι αρχές κάλεσαν το κοινό να αποφεύγει την περιοχή, καθώς οι έρευνες βρίσκονται σε εξέλιξη και παραμένουν ανοιχτά ερωτήματα για το τι ακριβώς προκάλεσε το περιστατικό.
Το συμβάν έρχεται σε μια περίοδο αυξημένης επιφυλακής γύρω από τον Λευκό Οίκο, μετά και από πρόσφατα περιστατικά ασφαλείας που έχουν εντείνει τις ανησυχίες για την προστασία των κυβερνητικών εγκαταστάσεων.
Journalists brought into briefing room at White House amid initial reports of gunfire near complex. pic.twitter.com/ZM8QhXmSiI
— AZ Intel (@AZ_Intel_) May 4, 2026
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












