Το ναυτικό του Μεξικού αναχαίτισε ένα υποβρύχιο που μετέφερε έως και τέσσερις τόνους κοκαΐνης κατά μήκος του Ειρηνικού Ωκεανού στα ανοικτά των δυτικών ακτών της χώρας, δήλωσε την Πέμπτη ο υπουργός Ασφάλειας του Μεξικού, Ομάρ Γκαρσία Χάρφουτς.
«Την τελευταία εβδομάδα, οι θαλάσσιες επιχειρήσεις κατέστησαν δυνατή την κατάσχεση σχεδόν 10 τόνων αυτού του ναρκωτικού. Αυτό αντιπροσωπεύει ένα άμεσο και πολλών εκατομμυρίων δολαρίων πλήγμα στις οικονομικές δομές του οργανωμένου εγκλήματος, εμποδίζοντας εκατομμύρια δόσεις να φτάσουν στους δρόμους και προστατεύοντας την ασφάλεια των μεξικανικών οικογενειών», δήλωσε ο Γκαρσία Χάρφουτς σε μια ανάρτηση στο X, και πρόσθεσε ότι τρία άτομα συνελήφθησαν.
Como parte de la vigilancia permanente que lleva a cabo la Secretaría de Marina en mares mexicanos, en Manzanillo, Colima, personal de la Armada de México @SEMAR_mx interceptaron un semisumergible que transportaba 179 bultos con aproximadamente 4 toneladas de cocaína y… pic.twitter.com/SqFRAGZykD
— Omar H Garcia Harfuch (@OHarfuch) February 19, 2026
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












