Skip to main content

Ρωσία: Υπό κράτηση 2 γιατροί μετά τον θάνατο 9 νεογνών σε νοσοκομείο

Φωτ. αρχείου

Θεωρούνται ύποπτοι για πρόκληση θανάτου λόγω αμέλειας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Υπό κράτηση τέθηκαν ο επικεφαλής γιατρός και ο προσωρινός επικεφαλής της μονάδας εντατικής θεραπείας νοσοκομείου στη Σιβηρία, έπειτα από τον θάνατο εννέα νεογέννητων, όπως ανακοίνωσαν οι ρωσικές αρχές.

Σύμφωνα με την Κρατική Ερευνητική Επιτροπή της Ρωσίας, την οποία επικαλείται το Reuters, οι γιατροί τέθηκαν υπό κράτηση ως ύποπτοι για πρόκληση θανάτου λόγω αμέλειας.

«Ως αποτέλεσμα της μη ορθής εκτέλεσης από τους υπόπτους των επίσημων και επαγγελματικών τους καθηκόντων στην οργάνωση και παροχή ιατρικής φροντίδας… εννέα νεογνά που γεννήθηκαν από την 1η Δεκεμβρίου 2025 έως τις 12 Ιανουαρίου του 2026 πέθαναν», ανακοίνωσε η Επιτροπή.

Οργή στη Ρωσία

Οι ρωσικές αρχές προχώρησαν σε κατάσχεση ιατρικών φακέλων στο νοσοκομείο στην πόλη Νοβοκουζνέτσκ και διενεργούν ιατροδικαστικές εξετάσεις για τα αίτια των θανάτων.

Η υπόθεση, η οποία δημοσιοποιήθηκε από κρατικά και ανεξάρτητα δίκτυα ενημέρωσης, έχει προκαλέσει μεγάλη οργή στη Ρωσία, σύμφωνα με το Reuters.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.