Για νίκη του Ιράν επί του Ισραήλ μίλησε ο Αγιατολάχ Αλί Χαμενεΐ.
«Σας συγχαίρω για τη νίκη επί του απατηλού σιωνιστικού καθεστώτος» ανέφερε ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν, απευθυνόμενος προς τους πολίτες της χώρας μέσω ανάρτησής του και ενώ έχει προαναγγελθεί τηλεοπτικό του μήνυμα.
I offer my congratulations on the victory over the fallacious Zionist regime.
— Khamenei.ir (@khamenei_ir) June 26, 2025
Τον προστατεύει μυστική μονάδα
Υπενθυμίζεται ότι ο ανώτατος ηγέτης του Ιράν δεν είχε εμφανιστεί δημόσια ούτε έχει κάνει κάποια βιντεοσκοπημένη δήλωση εδώ και σχεδόν μια εβδομάδα. Η τελευταία του ανάρτηση στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ήταν μετά τους αμερικανικούς βομβαρδισμούς των πυρηνικών εγκαταστάσεων του Ιράν την Κυριακή.
Κατά τη διάρκεια της σύγκρουσης Ισραήλ και Ιράν, ο Χαμενεΐ θεωρείτο ότι βρισκόταν κρυμμένος σε καταφύγιο, έχοντας περιορίσει σημαντικά τις επαφές του. Σύμφωνα με δημοσίευμα της Telegraph, έχει αναλάβει την προστασία του μια επίλεκτη μονάδα, η ύπαρξη της οποίας δεν ήταν γνωστή, η οποία αποτελείται από προσεκτικά επιλεγμένους σωματοφύλακες. Η μονάδα ήταν μυστική σε βαθμό που ούτε αξιωματούχοι των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης δεν γνώριζαν την ύπαρξή της.
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












