Ο εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών του Ιράν, Εσμαΐλ Μπαγκάεϊ, επιβεβαιώνει ότι οι πυρηνικές εγκαταστάσεις της χώρας υπέστησαν «σοβαρές ζημιές» μετά τις αμερικανικές επιδρομές το περασμένο Σαββατοκύριακο.
Μιλώντας στο Al Jazeera, ο Μπαγκάεϊ αρνείται να δώσει λεπτομέρειες, αλλά παραδέχεται ότι οι επιθέσεις της Κυριακής από αμερικανικά βομβαρδιστικά B-2 που χρησιμοποίησαν βόμβες καταστροφής καταφυγίων ήταν σημαντικές.
«Οι πυρηνικές μας εγκαταστάσεις έχουν υποστεί σοβαρές ζημιές, αυτό είναι σίγουρο», ανέφερε.
Με πληροφορίες από AP
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












