Skip to main content

Ρούμπιο: Το χειρότερο λάθος που έχουν κάνει, αν προβούν σε αντίποινα

SAUL LOEB/Pool via REUTERS/File Photo

«Ο κόσμος είναι ασφαλέστερος» μετά τα αμερικανικά πλήγματα, δήλωσε ο Αμερικανός ΥΠΕΞ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

«Δεν κηρύσσουμε πόλεμο στο Ιράν. Δεν επιδιώκουμε πόλεμο. Αλλά αν μας επιτεθούν, νομίζω ότι έχουμε τέτοιες ικανότητες που  ακόμη δεν έχουν δει», δήλωσε ο Μαρκ Ρούμπιο στο Fox News, προειδοποιώντας την Τεχεράνη, να μην προβεί σε αντίποινα καθώς ότι μια τέτοια ενέργεια θα ήταν «το χειρότερο λάθος που έχουν κάνει ποτέ».

«Ο κόσμος είναι ασφαλέστερος» μετά τα αμερικανικά πλήγματα στο Ιράν, τόνισε ο Ρούμπιο.

Όλες οι εξελίξεις στο liveblog της Ναυτεμπορικής.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.