Κανένας από τους τραυματίες που προκάλεσαν τα αμερικανικά πλήγματα κατά των πυρηνικών εγκαταστάσεων του Ιράν δεν παρουσιάζει ενδείξεις ραδιενεργού μόλυνσης, ανακοίνωσε το ιρανικό υπουργείο Υγείας.
«Κανένας από τους τραυματίες που μεταφέρθηκαν στα ιατρικά κέντρα μετά τις αμερικανικές επιθέσεις δεν παρουσιάζει ενδείξεις ραδιενεργού μόλυνσης», έγραψε στο Χ ο εκπρόσωπος του υπουργείου Υγείας του Ιράν Χοσεΐν Κερμανπούρ, χωρίς να δώσει στοιχεία για τον αριθμό των τραυματιών.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












