Skip to main content

Ιρανός ΥΠΕΞ: «Όχι» σε συνομιλίες με τις ΗΠΑ όσο συνεχίζεται η επίθεση του Ισραήλ

Tatyana Makeyeva/Pool via REUTERS

Ξεκάθαρος ο Αμπάς Αραγτσί

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, δήλωσε ότι η ηγεσία της χώρας δεν θα έχει συνομιλίες με τις ΗΠΑ, καθώς είναι «εταίρος των Ισραηλινών εγκληματιών κατά του Ιράν».

Το Reuters αναφέρει ότι ο Αραγτσί είχε δηλώσει στην ιρανική κρατική τηλεόραση: «Δεν υπάρχει χώρος για διαπραγματεύσεις μαζί μας μέχρι να σταματήσει η ισραηλινή επιθετικότητα».

Με πληροφορίες από Le Figaro

Διαβάστε ακόμη

Βίντεο από τη νέα επίθεση του Ιράν στην Μπερ Σεβά με βαλλιστικό πύραυλο – Μεγάλες καταστροφές

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.