Ο υπουργός Εξωτερικών του Ιράν, Αμπάς Αραγτσί, δήλωσε ότι η ηγεσία της χώρας δεν θα έχει συνομιλίες με τις ΗΠΑ, καθώς είναι «εταίρος των Ισραηλινών εγκληματιών κατά του Ιράν».
Το Reuters αναφέρει ότι ο Αραγτσί είχε δηλώσει στην ιρανική κρατική τηλεόραση: «Δεν υπάρχει χώρος για διαπραγματεύσεις μαζί μας μέχρι να σταματήσει η ισραηλινή επιθετικότητα».
Με πληροφορίες από Le Figaro
Διαβάστε ακόμη
Βίντεο από τη νέα επίθεση του Ιράν στην Μπερ Σεβά με βαλλιστικό πύραυλο – Μεγάλες καταστροφές
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












