Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο αποφάσισε να συγχωνεύσει το γραφείο που διαχειρίζεται τις σχέσεις της Ουάσιγκτον με τους Παλαιστίνιους, με την πρεσβεία των ΗΠΑ στην Ιερουσαλήμ, δήλωσε την Τρίτη η εκπρόσωπος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, Τάμι Μπρους.
Το Γραφείο Παλαιστινιακών Υποθέσεων των ΗΠΑ θα υπάγεται πλέον στον Πρέσβη των ΗΠΑ στο Ισραήλ, Μάικ Χάκαμπι, και θα συγχωνευθεί με τα άλλα τμήματα της κύριας πρεσβείας στο Ισραήλ τις επόμενες εβδομάδες, δήλωσε η Μπρους στους δημοσιογράφους.
Με πληροφορίες από Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












