Επείγουσα υγειονομική κατάσταση σε όλη τη χώρα κήρυξη αργά χθες η κυβέρνηση της Κολομβίας, λόγω αύξησης των κρουσμάτων κίτρινου πυρετού.
Η έξαρση του ιού είχε ως αποτέλεσμα να επιβεβαιωθούν 74 κρούσματα και 34 θάνατοι από την αρχή του έτους, δήλωσε ο υπουργός Υγείας της χώρας Γκιγέρμο Αλφόνσο Χαραμίγιο.
Ο κίτρινος πυρετός είναι μια ιογενής λοίμωξη που μεταδίδεται με το τσίμπημα κουνουπιών.
Ο Χαραμίγιο σημείωσε ότι η κατάσταση είναι πιο κρίσιμη στην Τολίμα, στην κεντροδυτική Κολομβία, όπου εντοπίστηκαν 22 κρούσματα.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












