Ο υπουργός Υγείας και Ανθρωπίνων Υπηρεσιών των ΗΠΑ Ρόμπερτ Φ. Κένεντι Τζούνιορ σχεδιάζει να περικόψει μεγάλο αριθμό εργαζομένων του υπουργείου, καταργώντας περίπου 10.000 θέσεις πλήρους απασχόλησης και κλείνοντας περιφερειακά γραφεία, τόνισε η Wall Street Journal, επικαλούμενη έγγραφα.
Οι εθελούσιες αποχωρήσεις και το σχέδιο, αν εφαρμοστεί πλήρως, θα οδηγήσουν στη μείωση του ανθρώπινου δυναμικού του υπουργείου σε 62.000 ομοσπονδιακούς εργαζομένους στον τομέα της υγείας, πρόσθεσε η έκθεση.
Το υπουργείο δεν απάντησε αμέσως στο αίτημα του Reuters για σχόλιο.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












