Skip to main content

Ζελένσκι: Η Ουκρανία αισθάνεται ότι έχει ισχυρή υποστήριξη στην Ευρώπη

NTB/Javad Parsa/via REUTERS

Ανάρτηση του Ουκρανού προέδρου μετά τη σύνοδο του Λονδίνου

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι, μετά τη σύνοδο Ευρωπαίων συμμάχων του Κιέβου στο Λονδίνο, δήλωσε ότι η Ουκρανία αισθάνεται ότι έχει ισχυρή υποστήριξη και εξέφρασε την ικανοποίησή του για μια «ευρωπαϊκή ενότητα σε εξαιρετικά υψηλό επίπεδο που δεν έχει δει για πολύ καιρό», όπως είπε.

«Εργαζόμαστε όλοι μαζί στην Ευρώπη για να βρούμε μια βάση συνεργασίας με την Αμερική για μια αληθινή ειρήνη και ασφάλεια με εγγυήσεις», τόνισε ο Ζελένσκι με ανάρτηση στο Telegram.

Πηγή: ΑΜΠΕ

Διαβάστε ακόμη:

Στάρμερ: Τέσσερα βήματα για το ευρωπαϊκό σχέδιο ειρήνης στη Ουκρανία

Βρετανία: Χωρίς κοστούμι ο Ζελένσκι και στη συνάντηση με τον βασιλιά Κάρολο στο Σάντριγχαμ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.