Skip to main content

Γιατί το Ισραήλ “χάνει το πλεονέκτημα” κατά την χερσαία επιχείρησή του στην Γάζα

REUTERS/Lisi Niesner

Γιατί «αχρηστεύονται» τα άρματα μάχης και τι δυσκολίες θα αντιμετωπίσει το πεζικό

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ο Εζάζ Χαϊντέρ, στρατιωτικός αναλυτής, λέει ότι η “χερσαία εισβολή” του Ισραήλ είναι το σημείο όπου “χάνει το πλεονέκτηµα” έναντι της Χαµάς, παρά το γεγονός ότι είναι ισχυρό στρατιωτικά και τεχνολογικά.

“Η μάχη μεσα σε αστικό ιστό είναι πολύ δύσκολη, καθώς θα πολεμήσουν σώμα με σώμα, από δρόμο σε δρόμο”, δήλωσε ο Χαϊντέρ στο Al Jazeera.

Με τους αδιάκοπους βομβαρδισμούς του Ισραήλ στη Λωρίδα της Γάζας, έχουν προκληθεί χαλάσματα καθώς καταστράφηκαν πολλά κτίρια, είπε ο Χαϊντέρ.

Ως εκ τούτου,  τα τανκς και τα τεθωρακισμένα οχήματα “γίνονται άχρηστα και χρειάζεσαι το πεζικό”.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.