Ανακοίνωση η οποία αναφέρει ότι μόνο το Ισραήλ ευθύνεται για τη συνεχιζόμενη κλιμάκωση της βίας με τον παλαιστινιακό λαό, εξέδωσε το υπουργείο Εξωτερικών του Κατάρ
Η ανακοίνωση σημειώνει ότι το Κατάρ καλεί τις δύο πλευρές να επιδείξουν την ύψιστη αυτοσυγκράτηση και καλεί την διεθνή κοινότητα να αποτρέψει το Ισραήλ από το να χρησιμοποιεί αυτά τα γεγονότα ως δικαιολογία για τη διενέργεια ενός δυσανάλογου πολέμου εναντίον παλαιστινίων αμάχων στη Γάζα.
Πηγή: ΑΜΠΕ
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












