Στο Βιετνάμ θα μεταβεί ο πρόεδρος των ΗΠΑ, Τζο Μπάιντεν, στις 10 Σεπτεμβρίου, σύμφωνα με την ανακοίνωση του Λευκού Οίκου.
Ο Μπάιντεν θα συναντηθεί στο Ανόι με τον γενικό γραμματέα του κυβερνώντος Κομμουνιστικού Κόμματος της χώρας Νγκουγιέν Φου Τρονγκ καθώς και άλλα ηγετικά στελέχη της ασιατικής χώρας «για να συζητήσουν τρόπους ενίσχυσης της συνεργασίας μεταξύ των ΗΠΑ και του Βιετνάμ», σύμφωνα με την ανακοίνωση της αμερικανικής προεδρίας.
Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP, Reuters
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












