Η ουγγρική κυβέρνηση ανέφερε σήμερα ότι ο πρόεδρος της Ουκρανίας Βολοντίμιρ Ζελένσκι έδωσε «ένα κακό παράδειγμα» υποστηρίζοντας ότι ο πύραυλος που σκότωσε δύο ανθρώπους σε ένα πολωνικό χωριό κοντά στα σύνορα με την Ουκρανία ήταν ρωσικός.
«Σε μια τέτοια κατάσταση, οι παγκόσμιοι ηγέτες μιλούν υπεύθυνα», είπε σε δημοσιογράφους ο Γκέργκελι Γκιούλιας, προσωπάρχης του πρωθυπουργού Βίκτορ Όρμπαν.
Αλλά «ο Ουκρανός πρόεδρος, κατηγορώντας αμέσως τους Ρώσους, έκανε λάθος, έδωσε ένα κακό παράδειγμα», πρόσθεσε, χαιρετίζοντας εν αντιθέσει την επιφυλακτική στάση που κράτησαν η Πολωνία και οι ΗΠΑ.
Πηγή: ΑΜΠΕ, AFP
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












