Θετικός στον κορονοϊό διαγνώστηκε ο ΓΓ Γραμματέας του ΝΑΤΟ, Γενς Στόλτενμπεργκ σύμφωνα με τουίτ της Εκπροσώπου της Συμμαχίας, Οάνα Λουντζέσκου.
«Ο ΓΓ του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ βρέθηκε θετικός στον Covid-19. Είναι πλήρως εμβολιασμένος και με ενισχυτική δόση και έχει ήπια συμπτώματα. Ακολουθώντας τις βελγικές ιατρικές οδηγίες, θα συνεχίσει να εκπληρώνει τα καθήκοντά του δουλεύοντας από το σπίτι» αναφέρει.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












