Τον Ιούνιο αναμένεται να παρουσιάσει η Κομισιόν τη γνωμοδότησή της σχετικά με το ερωτηματολόγιο της Ουκρανίας για την ένταξή της στην ΕΕ., όπως έκανε γνωστό η Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάϊεν
Η κ. Ντερ Λάϊεν που είχε νέα επικοινωνία με τον Πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι , με ανάρτησή της στο Twitter ανέφερε συγκεκριμένα:
«Την Ημέρα της Ευρώπης, συζητήσαμε την υποστήριξη της ΕΕ και την ευρωπαϊκή πορεία της Ουκρανίας. Ανυπομονώ να λάβω τις απαντήσεις στο ερωτηματολόγιο για την ένταξη στην ΕΕ.Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στοχεύει να παρουσιάσει τη γνωμοδότησή της τον Ιούνιο»
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












