Skip to main content

Κορωνοϊός: Οι Ιταλοί βγάζουν τις μάσκες σε μία σειρά από εσωτερικούς χώρους

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Αίρεται από σήμερα στην Ιταλία η υποχρεωτική χρήση μάσκας σε πολλούς εσωτερικούς χώρους, με το μέτρο πάντως να παραμένει σε κάποιους άλλους, όπως τα σχολεία και οι κινηματογράφοι.

Συγκεκριμένα, οι μάσκες δεν είναι πλέον αναγκαίες σε όλες τις εμπορικές επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένων των καφέ και των εστιατορίων. Το ίδιο ισχύει και για τους χώρους εργασίας, αλλά παραμένει η σύσταση «να καλύπτεται το στόμα και η μύτη». Έχει δοθεί πάντως η δυνατότητα για εφαρμογή πιο αυστηρών μέτρων, εφόσον υπάρχει συμφωνία εργοδοτών και συνδικάτων.

Στα σχολεία, αντιθέτως, όπως και στους κινηματογράφους, στα θέατρα, στα παλέ ντε σπορ, στα μέσα αστικής μεταφοράς και στα νοσοκομεία, συνεχίζει να ισχύει το μέτρο για χρήση προστατευτικής μάσκας.

«Αρχίζει μια νέα φάση, αλλά πρέπει να παραμείνουμε ρεαλιστές. Έχουν δίκιο οι γιατροί, οι οποίοι μας υπενθυμίζουν ότι η μάχη αυτή δεν έχει ακόμη τελειώσει. Για τον λόγο αυτό, η διατήρηση της μάσκας στα σχολεία, μέχρι τον τέλος της χρονιάς, αποτελεί ένα αναγκαίο μέτρο προφύλαξης», δήλωσε ο Ιταλός υπουργός υγείας, Ρομπέρτο Σπεράντσα.

Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.