Skip to main content

Επικοινωνία Ζελένσκι με τον γ.γ. του ΝΑΤΟ – Έπαινοι Στόλτενμπεργκ για τη γενναιότητα των Ουκρανών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Επικοινωνία με τον πρόεδρο της Ουκρανίας, Βολοντίμιρ Ζελένσκι, είχε ο γ.γ. του ΝΑΤΟ Γενς Στόλτενμπεργκ, ενημερώνοντάς τον για την ενίσχυση της υποστήριξης των συμμάχων του ΝΑΤΟ στη χώρα του.

«Μόλις μίλησα με τον πρόεδρο της Ουκρανίας, Β. Ζελένσκι και τον επαίνεσα για τη γενναιότητα του λαού και των ενόπλων δυνάμεων της Ουκρανίας. Οι Σύμμαχοι του ΝΑΤΟ ενισχύουν την υποστήριξη με πυραύλους αεράμυνας, αντιαρματικά όπλα, καθώς και ανθρωπιστική και οικονομική βοήθεια» έγραψε σε ανάρτησή του στο Twitter.

 Όλες οι εξελίξεις λεπτό προς λεπτό από το naftemporiki.gr

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.