Η βασίλισσα Ελισάβετ II ακύρωσε τις προγραμματισμένες διαδικτυακές συναντήσεις της την Τρίτη επειδή εξακολουθεί να παρουσιάζει ήπια συμπτώματα κρυολογήματος αφού βρέθηκε θετική στον COVID-19, ανέφεραν τα Ανάκτορα του Μπάκιγχαμ.
Η μονάρχης «αποφάσισε να μην πραγματοποιήσει τις προγραμματισμένες τηλεδιασκέψεις της σήμερα, αλλά θα συνεχίσει με ήπια καθήκοντα», είπε ένας εκπρόσωπος του παλατιού.
Οι αξιωματούχοι επιβεβαίωσαν ότι η βασίλισσα βρέθηκε θετική στον COVID-19 την Κυριακή. Η διάγνωση προκάλεσε ανησυχία και ευχές από όλο το πολιτικό φάσμα της Βρετανίας για την 95χρονη βασίλισσα.
Το παλάτι είπε την Κυριακή ότι η Ελισάβετ, η οποία έχει εμβολιαστεί πλήρως και υποβλήθηκε σε αναμνηστική δόση, θα συνεχίσει με «ήπια» καθήκοντα στο Κάστρο του Ουίνδσορ την ερχόμενη εβδομάδα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Bloomberg
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












