Τηλεφωνική επικοινωνία με τον πρόεδρο της Γαλλίας, Φρανσουά Ολάντ, είχε πριν από λίγο ο Μπαράκ Ομπάμα, με τους δύο ηγέτες να αποτιμούν την πρόοδο στις διαπραγματεύσεις στη διεθνή Διάσκεψη του Παρισιού για την Κλιματική Αλλαγή.
«Ομπάμα και Ολάντ αξιολόγησαν την πρόοδο που έχει επιτευχθεί και υπογράμμισαν τη δέσμευσή τους να εργαστούν από κοινού προκειμένου να επέλθει μία φιλόδοξη και μόνιμη συμφωνία για το περιβάλλον» αναφέρει σε ανακοίνωσή του, ο Λευκός Οίκος.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












