Skip to main content

Ολλανδία: Απειλές δέχονται τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής για τη διαχείριση της πανδημίας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Πολλά μέλη της επιστημονικής επιτροπής που έχει αναλάβει να συμβουλεύει την κυβέρνηση της Ολλανδίας για τη διαχείριση της πανδημίας  έχουν δεχθεί απειλές, όπως μετέδωσε σήμερα ο ειδησεογραφικός ιστότοπος Nu.nl.

Απειλητικές επιστολές τοποθετήθηκαν απευθείας στα γραμματοκιβώτια μελών της επιτροπής, σύμφωνα με την ίδια πηγή.

Ένα μέλος της επιτροπής, ο Αντρέας Βος, έλαβε επιστολή στην οποία τον αποκαλούσαν “φρικτό πίθηκο” και του ζητούσαν “να επιστρέψει στη Γερμανία”, ανέφερε ο ιστότοπος.

Άλλο μέλος της επιτροπής τέθηκε “υπό προστασία”, σύμφωνα με συνάδελφό του, τον Ντίντερίκ Γκόμερς, τον οποίο επικαλείται το Nu.nl.

Πολλά μέλη της επιστημονικής επιτροπής φοβούνται και πλέον διστάζουν να μιλήσουν για τον Covid-19 στα μέσα ενημέρωσης, όπως δήλωσαν στον ιστότοπο.

Όταν ρωτήθηκε σχετικά ο εκπρόσωπος του Εθνικού Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας και Περιβάλλοντος (RIVM) αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες.

Από την αρχή της υγειονομικής κρίσης έχουν πραγματοποιηθεί πολλές διαδηλώσεις ομάδων που είναι αντίθετες στα περιοριστικά μέτρα που έχει υιοθετήσει η ολλανδική κυβέρνηση για την ανάσχεση της εξάπλωσης του κορωνοϊού. Ωστόσο δεν έχει βρεθεί κάποια σύνδεση μεταξύ των αντιπάλων των μέτρων και των απειλών που διατυπώθηκαν εναντίον της επιτροπής.

Τον Οκτώβριο ο Εθνικός Συντονιστής για την Καταπολέμηση της Τρομοκρατίας και την Ασφάλεια (NCTV) είχε δώσει στη δημοσιότητα έγγραφα στα οποία προειδοποιούσε για το ενδεχόμενο διάπραξης βίαιων ενεργειών που συνδέονται με την πανδημία, αποτέλεσμα “ενός συνδυασμού ακραίας ιδεολογίας, ενδεχόμενων ψυχοκοινωνικών και ψυχολογικών προβλημάτων και των μέτρων λόγω του Covid-19”.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.