Η Τεχεράνη ξεπέρασε ακόμα ένα όριο αυξάνοντας το απόθεμά της σε εμπλουτισμένο ουράνιο κατά 20% σε περισσότερα από 120 κιλά, ανακοίνωσε το βράδυ του Σαββάτου ο επικεφαλής του Ιρανικού Οργανισμού Ατομικής Ενέργειας. «Ξεπεράσαμε τα 120 κιλά. Έχουμε περισσότεροα από αυτόν τον αριθμό. Ο λαός μας γνωρίζει πολύ καλά ότι έπρεπε η Δύση να μας δώσει το καύσιμο εμπλουτισμένο στο 20% για να το χρησιμοποιήσουμε στον αντιδραστήρα της Τεχεράνης, αλλά δεν το έκανε », δήλωσε ο Μοχάμαντ Εσλάμι στην τηλεόραση.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις στα τέλη Αυγούστου, η Τεχεράνη είχε αυξήσει το απόθεμά της σε εμπλουτισμένο ουράνιο στο 20% στα 84,3 κιλά, επίπεδο το οποίο θεωρητικά της επιτρέπει να παράγει ιατρικά ισότοπα, που χρησιμοποιούνται κυρίως στη διάγνωση ορισμένων καρκίνων.
Στη συνέχεια, τον Απρίλιο, η Ισλαμική Δημοκρατία ξεπέρασε το άνευ προηγουμένου όριο του 60% και παρήγαγε από 10 κιλά, πλησιάζοντας το 90% που απαιτείται για την κατασκευή μιας βόμβας.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από τη Le Figaro
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












