Skip to main content

Εγκατέλειψαν νεογέννητο σε υπόνομο στο Σύδνεϋ

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Ένα νεογέννητο αγοράκι βρέθηκε την Κυριακή εγκαταλελειμμένο σε έναν υπόνομο στο Σύδνεϋ της Αυστραλίας, σύμφωνα με ανακοίνωση που εξέδωσαν οι αρχές.

Δύο ποδηλάτες κινούνταν κατά μήκος ενός αυτοκινητόδρομου της πόλης το πρωί της Κυριακής, όταν άκουσαν κλάματα μωρού και σταμάτησαν για να διαπιστώσουν περί τίνος πρόκειται.

Όταν σήκωσαν το φρεάτιο που κάλυπτε το άνοιγμα του υπονόμου διαπίστωσαν έντρομοι ότι 2,5 μέτρα πιο χαμηλά βρισκόταν ένα νεογέννητο μωρό.

Οι αρχές έσπευσαν στην περιοχή και διέσωσαν το βρέφος, το οποίο δεν έφερε εμφανή σημάδια τραυματισμού.

Η αστυνομία έχει ξεκινήσει έρευνες προκειμένου να διαπιστωθεί πώς το μωρό κατέληξε να βρίσκεται μέσα σε έναν υπόνομο και αναζητούν τη μητέρα του βρέφους.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.