Skip to main content

Τουριστική καμπάνια «Καλοκαίρι στη Συρία» έκανε το καθεστώς Άσαντ εν μέσω αιματηρών μαχών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Το καθεστώς Άσαντ και συγκεκριμένα το υπουργείο Τουρισμού της Συρίας πραγματοποίησαν, νωρίτερα μέσα στο 2015, καμπάνια με τίτλο «Καλοκαίρι στη Συρία», εν μέσω αιματηρότατων μαχών και προβάλλοντας περιοχές μόλις 10 χιλιόμετρα μακριά από τη ζώνη πυρός, σύμφωνα με ντοκιμαντέρ το οποίο μετέδωσε αμερικανικό τηλεοπτικό δίκτυο.

Τον Ιούνιο του 2015, το συριακό υπουργείο άρχισε την τουριστική καμπάνια, καλώντας τους Σύρους να μοιραστούν φωτογραφίες και εμπειρίες τους από θερινές δραστηριότητες, χρησιμοποιώντας το hashtag #summerinsyria.

Γρήγορα, ωστόσο, οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων γέμισαν το Twitter με φωτογραφίες της τραγικής πραγματικότητας του εμφυλίου πολέμου στη χώρα, ειρωνευόμενοι την καμπάνια, ειδικά σε ό,τι αφορά την επαρχία Χομς, πλάνα από τα τουριστικά θέρετρα της οποίας περιλαμβάνονταν στο κυβερνητικό υλικό.

Ο υπουργός Τουρισμού της Συρίας, Μπέσερ Γιαζίτζι, μάλιστα, εμφανίζεται σε πλάνα να εγκαινιάζει νεότευκτο τουριστικό κατάλυμα, λίγα χιλιόμετρα από τις γραμμές των ανταρτών.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.