Skip to main content

Νορβηγία: Αρχίζουν οι εμβολιασμοί για τα παιδιά 12 με 15 ετών

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι αρχές της Νορβηγίας θα αρχίσουν να χορηγούν εμβόλιο κατά της covid-19 σε παιδιά 12 με 15 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η πρωθυπουργός Έρνα Σόλμπεργκ.

Στη χώρα παρατηρείται άνοδος του αριθμού των κρουσμάτων της covid-19, κυρίως μεταξύ των νέων.

Περίπου το 72% των Νορβηγών έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου και το 57% του πληθυσμού είναι πλήρως ανοσοποιημένο, σύμφωνα με το Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας.

Πηγή: Reuters

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.