Οι αρχές της Νορβηγίας θα αρχίσουν να χορηγούν εμβόλιο κατά της covid-19 σε παιδιά 12 με 15 ετών, ανακοίνωσε σήμερα η πρωθυπουργός Έρνα Σόλμπεργκ.
Στη χώρα παρατηρείται άνοδος του αριθμού των κρουσμάτων της covid-19, κυρίως μεταξύ των νέων.
Περίπου το 72% των Νορβηγών έχει λάβει τουλάχιστον μία δόση εμβολίου και το 57% του πληθυσμού είναι πλήρως ανοσοποιημένο, σύμφωνα με το Ινστιτούτου Δημόσιας Υγείας.
Πηγή: Reuters
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.












