Skip to main content

ΗΠΑ: Περισσότερες από 65.000 θέσεις εργασίας χάθηκαν στον τομέα της ηλιακής ενέργειας

Προσθέστε την «Ν» ως προτιμώμενη πηγή στο Google

Οι ΗΠΑ έχασαν περισσότερες από 65.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της ηλιακής ενέργειας εξαιτίας της πανδημίας του κορονοϊού, όπως γνωστοποίησαν χθες, Δευτέρα, οι υπεύθυνοι του κλάδου.

Η απώλεια των θέσεων εργασίας αντέστρεψε πέντε χρόνια ανάπτυξης του κλάδου, στο πλαίσιο της προσπάθειας συγκράτησης της κλιματικής αλλαγής.

Οι μεγαλύτερες απώλειες στις θέσεις εργασίας καταγράφηκαν μεταξύ των εργαζόμενων οι οποίοι δε μπορούσαν πλέον να εγκαθιστούν εξοπλισμό ηλιακής ενέργειας, καθώς οι επιχειρήσεις είχαν διακόψει τη λειτουργία τους, σύμφωνα με την ένωση των επαγγελματιών του αναφερόμενου κλάδου (SEIA).

Κατά την ίδια περίοδο, οι δαπάνες για την ηλιακή ενέργεια μειώθηκαν, εξαιτίας της απώλειας των θέσεων εργασίας σε παναμερικανικό επίπεδο, αλλά και την οικονομική αβεβαιότητα, όπως ανέφερε η SEIA.

Πηγή: ΑΜΠΕ 

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Για να εμφανίζονται περισσότερα άρθρα της Ναυτεμπορικής στις αναζητήσεις σας εύκολα και γρήγορα, πρέπει να προσθέσετε το site στις προτιμώμενες πηγές σας. Μπορείτε να το κάνετε πηγαίνοντας εδώ.