Twitter και Amazon μπήκαν στο στόχαστρο της Greenpeace για την ενεργειακή τους κατανάλωση. Σύμφωνα με την περιβαλλοντική οργάνωση, οι δύο εταιρείες είναι από τις πιο «βρώμικες» που δραστηριοποιούνται στο Ίντερνετ. Για να καταστήσει σαφές το μήνυμά της, έστειλε έξω από το αρχηγείο του Twitter, στο Σαν Φρανσίσκο, ένα τεράστιο πράσινο… αυγό, από το οποίο βγήκε ένα πράσινο πουλί παρόμοιο με τη μασκότ του κοινωνικού δικτύου.
Η διαμαρτυρία ήταν απόλυτα ειρηνική. Άλλωστε η Greenpeace υπενθύμισε ότι και η ίδια χρησιμοποιεί το Twitter για τους σκοπούς της, αλλά θέλει να αποσπάσει δέσμευση ότι ο όμιλος θα στραφεί στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για να τροφοδοτήσει τις ενεργοβόρες επιχειρήσεις του. «Θέλουμε να κάνει πιο πράσινα τα tweets μας», ήταν το κεντρικό σύνθημα της διαμαρτυρίας.
«Το Twitter παραμένει τελευταίο στη βιομηχανία σε ό,τι αφορά την ενεργειακή διαφάνεια, καθώς δεν αποκαλύπτει πληροφορίες για το ενεργειακό του αποτύπωμα», ανέφερε η οργάνωση διευκρινίζοντας ότι ο όμιλος δεν διαθέτει δικά του κέντρα δεδομένων και νοικιάζει από άλλους. «Το Twitter υπολείπεται του αντιπάλου του στα social media, του Facebook, το οποίο έκανε σημαντικά βήματα για να ενισχύσει τη διαφάνεια και να αυξήσει τη χρήση καθαρής ενέργειας.»
Η Greenpeace έστρεψε τα πυρά της και εναντίον της Amazon, χαρακτηρίζοντάς την σε έκθεσή της «μια από τις πιο βρώμικες και αδιαφανείς εταιρείες του κλάδου, πίσω από τους βασικούς ανταγωνιστές της, καθώς δεν δίνει αναφορά για το ενεργειακό ή περιβαλλοντικό της αποτύπωμα σε οποιαδήποτε πηγή ή μέτοχο».
Στην έκθεση, η οποία δόθηκε στη δημοσιότητα την περασμένη εβδομάδα, Apple και Facebook πήραν τα εύσημα εξασφαλίζοντας από τρία Α και ένα Β. Σύμφωνα με την περιβαλλοντική οργάνωση, όλα τα κέντρα δεδομένων της Apple τροφοδοτούνται με καθαρή ενέργεια, μεταξύ άλλων από αιολικά πάρκα και φωτοβολταϊκές εγκαταστάσεις.